Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik Dodge RAM 2500 Crew Cab Pickup (DJ) 5.7 (2009.09-2010.12) 389km » 95 11 8221 eberspächer
wybrany samochód: 
Dodge Ram 2500 Crew Cab Pickup (dj) 5.7 (2009.09-2010.12) 389km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Tłumik środkowy 95 11 8221 EBERSPÄCHER

95 11 8221 Tłumik środkowy EBERSPÄCHER

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

95 11 8221

producent:

EBERSPÄCHER

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyw środku
Ciężar [kg]3,8
Długość [mm]850
nr EAN4030813086409


opis e-autoparts.pl:
Uwaga - produkt może być niemożliwy do wysyłki ze względu na gabaryt. Przed złożeniem i opłaceniem zamówienia, prosimy o kontakt z obsługą sklepu celem weryfikacji możliwości wysyłki.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik środkowy 95 11 8221 EBERSPÄCHER

Tłumik układu wydechowego środkowy SEAT CORDOBA, IBIZA II; VW POLO, POLO III CLASSIC 1.0-1.9D 02.93-10.02
numery OEM:
VOLKSWAGEN      6K6.253.409
VOLKSWAGEN      6K6.253.409 H
VOLKSWAGEN      6K6.253.409 J
VOLKSWAGEN      6K6.253.409 Q

Zastosowanie Tłumik środkowy 95 11 8221 EBERSPÄCHER w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.