Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-1524 elstock

Zacisk hamulca 83-1524 ELSTOCK

83-1524 Zacisk hamulca ELSTOCK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1524

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-1524
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 240
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,4
nr EAN 5704651353724

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1524 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1106150
FORD      1126286
FORD      1478471
FORD      1E03-3399-0B
FORD      RMYS6J2B294AA
FORD      YS61-2L231-AA
FORD      YS6J-2B294-AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1524 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1524 ELSTOCK:

2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu