Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-1650 elstock

Zacisk hamulca 83-1650 ELSTOCK

83-1650 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-1650

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1650

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-1650
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta MANDO
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 60
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 26
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 280
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,5
nr EAN 5704651355216

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1650 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. KIA P. SPORTAGE 2,0-2,7 V6 4WD 04- PR

Zacisk hamulca 83-1650 ma zastosowanie do modeli samochodów

KIA

CLARUS, PRIDE, CARNIVAL I, ROADSTER, RETONA samochód terenowy zamknięty, JOICE, RIO I

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

Numery OE Zacisk hamulca 83-1650 producenta ELSTOCK

KIA

581301F000, 581302E000, 581302E500, 581902EA00, 581902EA10

HYUNDAI

581301F000, 581302E000, 581302E500, 581902EA00, 581902EA10

numery OEM:
HYUNDAI      58130-1F000
HYUNDAI      58130-2E000
HYUNDAI      58130-2E500
HYUNDAI      58190-2EA00
HYUNDAI      58190-2EA10
KIA      58130-1F000
KIA      58130-2E000
KIA      58130-2E500
KIA      58190-2EA00
KIA      58190-2EA10
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1650 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1650 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu