Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 83-1855 elstock

Zacisk hamulca 83-1855 ELSTOCK

83-1855 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 83-1855

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

83-1855

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 82-1855
Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 57
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 288
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 3,6
nr EAN 5704651401425

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 83-1855 ELSTOCK

Koszt kaucji: 175.29 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. DB P. W169/W245 2,0 CDI 04-12 PR

Zacisk hamulca 83-1855 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Zacisk hamulca 83-1855 producenta ELSTOCK

MERCEDES-BENZ

1694200283, 1694201083, A1694200283, A1694201083

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1694200283
MERCEDES-BENZ      1694201083
MERCEDES-BENZ      A1694200283
MERCEDES-BENZ      A1694201083
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 83-1855 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 83-1855 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu