Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MASTER II Platforma / podwozie (ED/HD/UD) 2.5 D (1998.07-2001.01) 80km » 86-0932 elstock
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Platforma / Podwozie (ed/hd/ud) 2.5 D (1998.07-2001.01) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 86-0932 ELSTOCK

86-0932 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-0932

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-0932

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów87-0932
Strona zabudowyOś tylna strona lewa
Strona zabudowyza osią
Ograniczenia producentaLUCAS
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm]38
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]12
Typ tarczy hamulcowejpełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]280
MateriałStal
Ciężar netto [kg]2,5
nr EAN5704651280532

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-0932 ELSTOCK

Koszt kaucji: 262.94 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1109021
VOLKSWAGEN      7D0615423A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-0932 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-0932 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu