Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 86-1844 elstock

Zacisk hamulca 86-1844 ELSTOCK

86-1844 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 86-1844
819.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

86-1844

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 87-1844
Strona zabudowy Oś tylna strona lewa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta TRW
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 41
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 22
Typ tarczy hamulcowej wentylowany
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 310
Materiał Aluminium
Ciężar netto [kg] 2,2
Wyposażenie pojazdu do pojazdów z elektrycznym hamulcem postojowym
nr EAN 5704651403177

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 86-1844 ELSTOCK

Koszt kaucji: 409.01 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. VW T. PASSAT 3,6 R36 4 MOTION 07-10 LE

Zacisk hamulca 86-1844 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Zacisk hamulca 86-1844 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

3C0615403A, 3C0615403F, 3C0615403J

numery OEM:
VOLKSWAGEN      3C0615403A
VOLKSWAGEN      3C0615403F
VOLKSWAGEN      3C0615403J
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 86-1844 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 86-1844 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu