Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-1645 elstock

Zacisk hamulca 87-1645 ELSTOCK

87-1645 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-1645

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-1645

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-1645
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy za osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 40
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 11
Typ tarczy hamulcowej pełny
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,1
nr EAN 5704651355728

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-1645 ELSTOCK

Koszt kaucji: 204.51 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      4533462
FORD      4572816
FORD      4658038
FORD      4682839
FORD      5L842D049AA
FORD      5L842D049AB
FORD      5L842D049AC
FORD      6L842D049AA
MAZDA      EFY5-26-61X
MAZDA      EFY5-26-61XA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-1645 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-1645 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu