Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 87-2777 elstock

Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK

87-2777 Zacisk hamulca ELSTOCK
elstock 87-2777
160.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

87-2777

producent:

ELSTOCK

parzyste numery artykułów 86-2777
Strona zabudowy Oś tylna strona prawa
Strona zabudowy przed osią
Ograniczenia producenta ATE
Typ zacisku hamulca Zacisk pływający
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica 1 [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 14
Typ tarczy hamulcowej pełny
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 330
Materiał Stal
Ciężar netto [kg] 2,4
nr EAN 5704651061384

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK

Koszt kaucji: 135.30 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. JEEP T. GRAND CHEROKEE 3,0 CRD/3,6-6,4 4X4 10- PR

Zacisk hamulca 87-2777 ma zastosowanie do modeli samochodów

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

DODGE

NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA

Numery OE Zacisk hamulca 87-2777 producenta ELSTOCK

JEEP

68052376AA, K68052376AA

numery OEM:
JEEP      68052376AA
JEEP      K68052376AA
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK w samochodach:

Opinie Klientów o Zacisk hamulca 87-2777 ELSTOCK:

Włodzimierz, Schleusingen
2021-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu