Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880345 era

Cewka zapłonowa, OEM 880345 ERA

880345 Cewka zapłonowa, OEM ERA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

880345

producent:

ERA

Ilość połączeń 4
Odkłócona 
nr EAN 8053379093595

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, OEM 880345 ERA

numery OEM:
PORSCHE      958 905 110 00
PORSCHE      958 905 110 01
VOLKSWAGEN      06H 905 110 D
VOLKSWAGEN      06H 905 110 E
VOLKSWAGEN      06H 905 110 F
VOLKSWAGEN      06H 905 110 G
VOLKSWAGEN      06H 905 110 H
VOLKSWAGEN      06H 905 110 J
VOLKSWAGEN      06H 905 110 L
VOLKSWAGEN      06H 905 110 M
VOLKSWAGEN      06H 905 110 P
VOLKSWAGEN      06H 905 110 T
VOLKSWAGEN      06H 905 199 A
VOLKSWAGEN      06J 905 110 B
VOLKSWAGEN      06J 905 110 C
VOLKSWAGEN      06J 905 110 D
VOLKSWAGEN      06J 905 110 E
VOLKSWAGEN      06J 905 110 F
VOLKSWAGEN      06J 905 110 G
VOLKSWAGEN      06J 905 110 K
VOLKSWAGEN      06J 905 110 L
VOLKSWAGEN      06J 905 110 N
VOLKSWAGEN      06K 905 110 C
VOLKSWAGEN      06K 905 110 G
VOLKSWAGEN      06K 905 110 H
VOLKSWAGEN      06K 905 110 J
VOLKSWAGEN      06K 905 110 K
VOLKSWAGEN      06K 905 110 N
VOLKSWAGEN      06L 905 110 B
VOLKSWAGEN      06L 905 110 C
VOLKSWAGEN      06L 905 110 D
VOLKSWAGEN      06L 905 110 E
VOLKSWAGEN      06L 905 110 F
VOLKSWAGEN      06L 905 110 H
VOLKSWAGEN      06L 905 110 K

Zastosowanie Cewka zapłonowa, OEM 880345 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, OEM 880345 ERA:

RAFAŁ, JANOWIEC
2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Kamil, Warszawa
2024-05-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.