Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 7.8533 facet eps

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8533 FACET EPS

7.8533 Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

EPS 1.880.533, KW 580 533

numer części:

7.8533

producent:

FACET EPS

Temperatura otwarcia [°c] 88
Średnica 1 [mm] 54
Ogrzewanie/chłodzenie z otworem odpowietrzającym
nr EAN 8012510090947

skład zestawu:
7.9556 Uszczelka, Made in Italy - OE Equivalent
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8533 FACET EPS

numery OEM:
BMW      11 53 1 468 057
FORD      1 452 357
FORD      1 459 319
FORD      1 472 824
FORD      683F-8575A-AA
FORD      691F-8575-AA
FORD      692F-8575-AA
NISSAN      21200-99B11
NISSAN      21200-99B12
NISSAN      21200-99B13
NISSAN      21200-Q9000
ROVER      ETC4765
ROVER      GTS106
ROVER      GTS1106
VOLVO      30863985
VOLVO      3344617
VOLVO      3345628
HYUNDAI      25500-22600
KIA      25500-22600
LAND ROVER      ETC4765

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8533 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8533 FACET EPS:

2022-07-04
 5/5
ok
2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja
2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.