Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6001D facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6001D FACET EPS

9.6001D Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.101D, KW 470 101D

numer części:

9.6001D

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 1,75
Opór [Ohm] 10500
nr EAN 8012510080658

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6001D FACET EPS

numery OEM:
BMW      12 13 1 357 296
BMW      12 13 1 359 637
DAF      316447
ISUZU      9-82513508-0
ISUZU      9-82513509-0
ISUZU      981360005
ISUZU      981360007
ISUZU      982511535
ISUZU      982513508
ISUZU      982513509
LADA      2101-3705000-02
LADA      2101-3705060-00
LADA      21013-7050560
MERCEDES-BENZ      0001580003
MERCEDES-BENZ      0001583803
MERCEDES-BENZ      A 000 158 00 03
MERCEDES-BENZ      A 000 158 38 03
RENAULT      77 00 552 370
RENAULT      77 00 562 370
RENAULT      77 01 348 252
ROVER      GCL110
ROVER      RTC3433
SAAB      85 22 328
SEAT      SE 141915.000A
VOLVO      3638411
VOLVO      36384113
VOLKSWAGEN      043 905 115 A
VOLKSWAGEN      043 905 115 C
VOLKSWAGEN      052 905 105
VOLKSWAGEN      221 100 019
LAND ROVER      PRC9858
LAND ROVER      RTC5629
zamienniki:
0040100102
brak
BERU
V24-70-0019
brak
VEMO
0040100101
brak
BERU
0 221 102 091
brak
BOSCH
0 221 119 025
brak
BOSCH
9 220 332 702
brak
BOSCH
DLB101
brak
LUCAS ELECTRICAL
DLB105
brak
LUCAS ELECTRICAL
DLB303
brak
LUCAS ELECTRICAL
ZS101
brak
BERU
ZS102
brak
BERU

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6001D FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6001D FACET EPS:

2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.