Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6327 facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6327 FACET EPS

9.6327 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.427, KW 470 427

numer części:

9.6327

producent:

FACET EPS

Status produktu: Normalny
nr EAN 8012510022634

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6327 FACET EPS

numery OEM:
AUDI      06D 905 115
AUDI      06D 905 115 A
AUDI      06D 905 115 C
AUDI      06D 905 115 D
AUDI      06D 905 115 F
AUDI      06D 905 115 G
AUDI      06D 905 115 J
AUDI      06D 905 115 K
AUDI      06E 905 115
AUDI      06E 905 115 A
AUDI      06E 905 115 B
AUDI      06E 905 115 C
AUDI      06E 905 115 D
AUDI      06E 905 115 E
AUDI      06E 905 115 F
AUDI      07L 905 115
AUDI      07L 905 115 A
PORSCHE      958 602 102 00
VOLKSWAGEN      06D 905 115
VOLKSWAGEN      06D 905 115 A
VOLKSWAGEN      06D 905 115 C
VOLKSWAGEN      06D 905 115 D
VOLKSWAGEN      06D 905 115 F
VOLKSWAGEN      06D 905 115 G
VOLKSWAGEN      06D 905 115 K
VOLKSWAGEN      06E 905 115
VOLKSWAGEN      06E 905 115 A
VOLKSWAGEN      06E 905 115 B
VOLKSWAGEN      06E 905 115 C
VOLKSWAGEN      06E 905 115 D
VOLKSWAGEN      06E 905 115 E
VOLKSWAGEN      06E 905 115 F
zamienniki:
V10-70-0054
brak
VEMO
80248
brak
FAE
DMB906
brak
LUCAS ELECTRICAL
DMB946
brak
LUCAS ELECTRICAL

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6327 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6327 FACET EPS:

ALFRED, TALLINN
2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.