Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 37539 febi bilstein

Pasek klinowy wielorowkowy 37539 FEBI BILSTEIN

37539 Pasek klinowy wielorowkowy FEBI BILSTEIN
 

    Ocena:
numery handlowe:

6PK2058, 6PK2059, 6PK2060, 6PK2061, 6PK2062, 6PK2063, 6PK2064, 6PK2065, 6PK2066, 6PK2067, 6PK2068

numer części:

37539

producent:

FEBI BILSTEIN

Długość [mm] 2063
Materiał EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
Ciężar [kg] 0,210
Ilość żeber 6
nr EAN 4027816375395

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 37539 FEBI BILSTEIN

Pasek wielorowkowy (6PK2063) pasuje do: MERCEDES E T-MODEL (S210), E (W210), BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), X3 (E83), CHEVROLET CAPTIVA, KIA K9 II, STINGER, OPEL ANTARA A 2.0D-3.3 07.90-
numery OEM:
BMW      11 28 7 792 059
MERCEDES-BENZ      011 997 84 92
MERCEDES-BENZ      A011 997 84 92
OPEL      096440421
OPEL      48 05 514
OPEL      48 17 458
OPEL      96440421
VAUXHALL      096440421
VAUXHALL      096989017
VAUXHALL      96440421
VAUXHALL      96989017
VOLVO      3583729
VOLKSWAGEN      074 145 933 G
VOLKSWAGEN      074 903 137 AT
VOLKSWAGEN      074 903 137 BB
VOLKSWAGEN      74 145 933 G
VOLKSWAGEN      74 903 137 AT
VOLKSWAGEN      74 903 137 BB
CHEVROLET      12642400
CHEVROLET      96440421
CHEVROLET      96989017

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 37539 FEBI BILSTEIN w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części samochodowych firmie Febi Bilstein

 

Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.

Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.

Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.