Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » VKMV 6PK2066 skf

Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2066 SKF

VKMV 6PK2066 Pasek klinowy wielorowkowy SKF
 

    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

VKMV 6PK2066

producent:

SKF

Długość [mm] 2066
Szerokość [mm] 21,36
Kolor czarny
Ilość żeber 6
Materiał pasa EPDM (Ethylen-Propylen-Dien-Kautschuk)
nr EAN 7316574581337

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2066 SKF

Pasek wielorowkowy (6PK2066) pasuje do: CHEVROLET CAPTIVA, OPEL ANTARA A 2.0D 08.06-
numery OEM:
OPEL      25185542
OPEL      48 05 514
OPEL      48 17 458
OPEL      48 18 664
OPEL      96440421
OPEL      96989017
VAUXHALL      25185542
VAUXHALL      48 05 514
VAUXHALL      48 17 458
VAUXHALL      48 18 664
VAUXHALL      96440421
VAUXHALL      96989017
CHEVROLET      25185542
CHEVROLET      96440421
CHEVROLET      96989017

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2066 SKF w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy VKMV 6PK2066 SKF:

2022-04-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-07-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacje o producencie części do samochodów firmie SKF

 

SKF to firma szwedzka, założona w 1907 roku przez Gustafa Ericssona. Nazwa "SKF" to skrót od Svenska Kullagerfabriken, co oznacza po szwedzku "Szwedzkie Fabryki Łożysk Kulowych". Firma specjalizuje się w produkcji łożysk i innych części mechanicznych stosowanych w przemyśle, w tym także w przemyśle samochodowym.

Produkty SKF dla przemysłu samochodowego obejmują łożyska, uszczelki, pakiety uszczelkowe, przeguby kulowe i wiele innych części, które są stosowane w różnych systemach pojazdów, takich jak układ napędowy, zawieszenie, układ kierowniczy, układ hamulcowy i inne.

Firma posiada fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Szwecji, Niemczech, Francji, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Japonii i Chinach.

SKF jest jednym z największych producentów łożysk na świecie i posiada bogatą historię innowacji technologicznych, w tym wynalezienie łożyska kulkowego samonośnego w 1919 roku oraz rozwoju łożyska magnetycznego w latach 90-tych. Firma posiada również wiele patentów na swoje produkty.

SKF wyróżnia się na rynku dzięki swojej strategii "BeyondZero", która koncentruje się na zrównoważonym rozwoju i redukcji wpływu na środowisko naturalne poprzez innowacje technologiczne i działania proekologiczne w procesach produkcyjnych. Firma skupia się również na dostarczaniu klientom rozwiązań optymalizujących koszty i zwiększających wydajność poprzez zaawansowane technologie i usługi serwisowe.