Długość [mm] | 78 | |
Grubość [mm] | 35,0 | |
Gwint zewn. [mm] | M8 x 1,25 | |
Drążek / rozpórka | Drążek skrętny łącznikowy | |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z nakrętką | |
uwzględnić informację serwisową | ||
nr EAN | 4027816493846 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora, ProKit 49384 FEBI BILSTEIN
RENAULT | 82 00 123 886 | |
RENAULT | 82 00 123 886 S1 | |
RENAULT | 82 00 123 887 | |
RENAULT | 82 00 123 887 S1 | |
RENAULT | 82 00 123 888 | |
RENAULT | 82 00 123 888 S1 | |
RENAULT | 82 00 254 108 | |
RENAULT | 82 00 254 108 S1 | |
RENAULT | 82 00 254 109 | |
RENAULT | 82 00 254 109 S1 | |
RENAULT | 82 00 254 166 | |
RENAULT | 82 00 254 166 S1 | |
RENAULT | 82 00 603 492 | |
RENAULT | 82 00 603 492 S1 | |
RENAULT | 82 00 663 581 | |
RENAULT | 82 00 663 581 S1 | |
RENAULT | 82 00 706 126 | |
RENAULT | 82 00 706 126 S1 | |
RENAULT | 82 00 739 491 | |
RENAULT | 82 00 739 491 S1 | |
RENAULT | 82 00 739 492 | |
RENAULT | 82 00 739 492 S1 | |
RENAULT | 82 00 739 495 | |
RENAULT | 82 00 739 495 S1 | |
RENAULT | 82 00 763 301 | |
RENAULT | 82 00 763 301 S1 | |
RENAULT | 82 00 891 487 | |
RENAULT | 82 00 891 487 S1 |
Zastosowanie Łącznik stabilizatora, ProKit 49384 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora, ProKit 49384 FEBI BILSTEIN:
Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.
Łączniki stabilizatora wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.
Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.
powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020