Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DDF1499 ferodo

Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1499 FERODO

DDF1499 Tarcza hamulcowa, PREMIER FERODO
ferodo DDF1499
Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1499
DDF1499
ferodo DDF1499 Tarcza hamulcowa, PREMIER
 

    Ocena:
numery handlowe:

DDF1499, DDF1499-1

numer części:

DDF1499

producent:

FERODO

Wysokość [mm] 64
Ciężar [kg] 12,41
Typ tarczy hamulcowej pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 12
Minimalna grubość [mm] 10
średnica zewnętrzna [mm] 308
Ilość otworów 5
Średnica otworu centrującego [mm] 63
Moment dokręcenia [Nm] 103
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 114,3
Rodzaj połączenia Pudełko
Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez śrub
Długość opakowania [cm] 31
Szerokość opakowania [cm] 31
Wysokość opakowania [cm] 14
nr EAN 4044197362233


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1499 FERODO

Kpl. tarcz hamulcowych (2 szt.) tył L/P pasuje do: LEXUS GS, IS I, IS SPORTCROSS, SC; TOYOTA ALTEZZA, ALTEZZA GITA, ARISTO, MARK II IX, VEROSSA 2.0-4.3 08.97-11.11

Tarcze hamulcowe producenta FERODO o indeksie DDF1499 są zasadniczym składnikiem układu hamulcowego współczesnego samochodu.
Mają one decydujący wpływ na bezpieczeństwo kierującego i współpasażerów. Na jakość tych auto części składa się technologia wykonania, jakość materiału oraz wynik precyzyjnych testów na profesjonalnych stanowiskach badawczych.
Firma FERODO dokłada niezbędnych starań, aby jego wyroby były jak najwyższej jakości.
Praktycy twierdzą jednoznacznie, że tarcze FERODO DDF1499 najlepiej spełniają wymagania bezpieczeństwa .
numery OEM:
TOYOTA      4243153011
LEXUS      4243130260
LEXUS      4243153010
LEXUS      4243153011

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1499 FERODO w samochodach:

Tarcza hamulcowa

Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.

Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.

Charakterystyka tarcz hamulcowych

Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.

Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.

Tarcze hamulcowe w e-autoparts

Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.