Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » tarcze hamulcowe » DDF1517 ferodo

Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1517 FERODO

DDF1517 Tarcza hamulcowa, PREMIER FERODO
ferodo DDF1517
 

    Ocena:
numery handlowe:

DDF1517, DDF1517-1

numer części:

DDF1517

producent:

FERODO

Wysokość [mm] 75
Ciężar [kg] 8,57
Typ tarczy hamulcowej pełny
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 8
Minimalna grubość [mm] 7
średnica zewnętrzna [mm] 238
Ilość otworów 4
Średnica otworu centrującego [mm] 52,3
Moment dokręcenia [Nm] 90
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Rodzaj połączenia Pudełko
Jednostka ilości Zestaw
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez pierścienia nadajnika impulsów ABS
Długość opakowania [cm] 25,2
Szerokość opakowania [cm] 24,6
Wysokość opakowania [cm] 17,8
nr EAN 4044197417308


opis e-autoparts.pl:
Cena dotyczy 1 sztuki tarczy hamulcowej. Do kompletu należy zamówić 2 sztuki tarcz.

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1517 FERODO


Firma FERODO będąca wytwórcą części tarcze hamulcowe DDF1517 jest głównym wytwórcą części samochodowych dla układu hamulcowego i nie kwestionowanym liderem rynku motoryzacyjnego.
Trudno nie docenić wpływu jaki mają tarcze hamulcowe na bezpieczeństwo podróżujących. Poddawane sa one forsownym badaniom, które przeprowadzane są na zaawansowanych stanowiskach testowych
Koncern FERODO dokłada niezbędnych starań, aby jego części były jak najwyższej jakości.
Opinie użytkowników o prezentowanym wyrobie - tarcze hamulcowe FERODO DDF1517 potwierdzają ich wysoką jakość i walory użytkowe.
numery OEM:
RENAULT      7700805148
RENAULT      7700829553
RENAULT      7701204303
RENAULT      7701204523
RENAULT      7701204901
RENAULT      7701208054

Zastosowanie Tarcza hamulcowa, PREMIER DDF1517 FERODO w samochodach:

Tarcza hamulcowa

Tarcza hamulcowa jest jednym z dwóch podstawowych elementów hamulca ciernego, który stanowi standardowe wyposażenie większości samochodów, a także innych pojazdów kołowych. Specyfiką hamulca tego typu jest możliwość zatrzymywania pojazdu przez dociskanie do tarczy dwóch klocków. Są one zamontowane na stałe i wykończone okładziną cierną, dzięki której zwiększa się opór materiału przy kontakcie z powierzchnią tarczy.

Od sprawności hamulca zależy bezpieczeństwo kierowcy i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego. Dlatego hamulec, w tym również tarcze powinny się wyróżniać wysoką wytrzymałością oraz odpornością na ścieranie.

Charakterystyka tarcz hamulcowych

Klasyczna tarcza hamulcowa stosowana w samochodach osobowych przypomina płaski dysk, zazwyczaj dodatkowo wyposażony w grubszy pierścień, umieszczony w części środkowej. Nowoczesne tarcze są wentylowane, dzięki czemu szybciej schładzają się po etapie hamowania. Wentylację zapewniają dwie tarcze połączone żebrami, które tworzą kanały do odprowadzania nagrzanego powietrza.

Obok tarcz wentylowanych w pojazdach montuje się też tarcze perforowane, które zapewniają lepszy docisk klocków, oraz tarcze monolityczne – najtańsze, ale najmniej odporne na przegrzewanie się. Cechą, która powinna się wyróżniać każda tarcza hamulcowa, jest odporność materiału. Z tego powodu produkuje się je z żeliwa odpornego na wysokie temperatury. W samochodach sportowych stosowane są też tarcze ceramiczne.

Tarcze hamulcowe w e-autoparts

Hamulce są poddawane bardzo dużym obciążeniom i pracują w temperaturze nawet powyżej 500 st. C. Z tego powodu ich części ulegają zużyciu i wymagają okresowej wymiany. W przypadku tarcz hamulcowych jest ona zlecana co 60 – 90 tys. km, zależnie od stylu jazdy. W sklepie E-autoparts przygotowaliśmy szeroką ofertę tarcz hamulcowych przeznaczonych do różnych typów pojazdów. Oferujemy modele producentów takich jak ATE, Kamoka, Textar, Brembo, TRW, LPR, Kager i wielu innych.

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.