Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » FHY2223 ferodo

Przewód hamulcowy elastyczny FHY2223 FERODO

FHY2223 Przewód hamulcowy elastyczny FERODO
ferodo FHY2223
Przewód hamulcowy elastyczny FHY2223
 

    Ocena:
numer części:

FHY2223

producent:

FERODO

Długość [mm] 450
Ciężar [kg] 0,122
Średnica 1 [mm] 10
Rodzaj połączenia Torba
Rozmiar gwintu 1 Ø 10
Rozmiar gwintu 2 F 10X1
Długość opakowania [cm] 21
Szerokość opakowania [cm] 7,5
Wysokość opakowania [cm] 1,5
nr EAN 4044197379767

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny FHY2223 FERODO

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 450mm,śr. 10mm, M10x1/F10x1) pasuje do: AUDI A3; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I, OCTAVIA I/KOMBI; VW BORA, BORA I, GOLF IV 1.4-2.8 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0611701
SEAT      1J0611701
SKODA      1J0611701
SKODA      1J0611701L
VOLKSWAGEN      1J0611701
VOLKSWAGEN      1J0611701L

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny FHY2223 FERODO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.
 

Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.