Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » FVR1515 ferodo

Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1515 FERODO

FVR1515 Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FERODO
ferodo FVR1515
Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1515
FVR1515
ferodo FVR1515 Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION
98.39 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

23099

numer części:

FVR1515

producent:

FERODO

Grubość [mm] 18,1
Oznaczenie kontrolne R90 Homologated
Długość [mm] 145
Ciężar [kg] 2,2
Wysokość 1 [mm] 62
Styk ostrzegawczy o zużyciu nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia
System hamulcowy TRW
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego
Numer WVA 23099
Liczba piór 4
Długość opakowania [cm] 15,8
Szerokość opakowania [cm] 9
Wysokość opakowania [cm] 8,8
nr EAN 5016687222111

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1515 FERODO

Klocki hamulcowe kpl. przód (ze śrubami prowadzącymi zacisku hamulcowego), pasuje do: NISSAN INTERSTAR, PRIMASTAR OPEL VIVARO A RENAULT ESPACE III, TRAFIC II 1.9D-3.0 10.98-

Klocki hamulcowe FVR1515 mają zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE klocków hamulcowych FVR1515 producenta FERODO

RENAULT

6025371279, 7701054771, 7701050914, 8671005954, 8671016180

NISSAN

4106000QAE, 4414021

OPEL

1605198, 4414021, 4414519, 9199257, 93173641, 93192063

numery OEM:
NISSAN      4106000QAE
NISSAN      4414021
OPEL      1605198
OPEL      4414021
OPEL      4414519
OPEL      9199257
OPEL      93173641
OPEL      93192063
RENAULT      6025371279
RENAULT      77 01 054 771
RENAULT      7701050914
RENAULT      7701054771
RENAULT      8671005954
RENAULT      8671016180
VAUXHALL      9199257
VAUXHALL      93173641
VAUXHALL      93192063

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1515 FERODO w samochodach:

Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet, PREMIER ECO FRICTION FVR1515 FERODO:

JACEK, KOŁOBRZEG
2021-09-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-05-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, warszawa
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Jerzy,
2022-10-21
 5/5
Ok.
Mirosław, Otwock
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tomasz, Rzeszów
2022-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, KOŁOBRZEG,ZIELENIEWO
2024-06-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Paweł, Kraków
2025-02-23
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Michal, Ciechanów
2022-02-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Dębno
2022-01-03
 5/5
O.K
Robert, KOSZALIN
2025-05-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adam, Osielsko
2024-01-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Dębno
2022-01-03
 5/5
O.K
Andrzej, warszawa
2022-01-16
 5/5
Dobre klocki za rozsądną cenę, zakładam je już do kolejnego samochodu ????
Andrzej, Marki
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Informacje o producencie tarcz i klocków hamulcowych Ferrodo


Ferodo to firma produkująca części samochodowe, w szczególności klocki hamulcowe. Założona została w 1897 roku przez Herberta Frodshama. Obecnie ma fabryki na całym świecie, m.in. w Polsce, Hiszpanii, Chinach, Brazylii i Stanach Zjednoczonych.