Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 251028 frenkit

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 251028 FRENKIT

251028 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca FRENKIT
27.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (28 ocen)
numer części:

251028

producent:

FRENKIT

Średnica [mm] 51
Strona zabudowy Oś przednia
System hamulcowy Sumitomo

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 251028 FRENKIT

Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 251028 ma zastosowanie do modeli samochodów

MITSUBISHI

PAJERO III Canvas Top, SPACE WAGON, SPACE STAR, GALLOPER, SANTAMO, PAJERO PININ I, SPACE RUNNER

Numery OE Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 251028 producenta FRENKIT

MITSUBISHI

MB277543

numery OEM:
MITSUBISHI      MB277543

Zastosowanie Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 251028 FRENKIT w samochodach:

Opinie Klientów o Zestaw naprawczy, zacisk hamulca 251028 FRENKIT:

Marcin, Olsztyn
2022-03-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Emil, Brwinów
2023-01-10
 5/5
ok
Mariusz, Częstochowa
2023-04-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Daniel, Nowogard
2022-05-15
 1/5
Jeden zestaw był ok,niestety drugi byl niekompletny
Kendel, Warszawa
2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Płoki
2020-01-13
 5/5
Zamówienie opłacone elektronicznie dostarczone już następnego dnia
Serhiy, Chodel
2023-10-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Kupiłem 238901 w tym sklepie najlepsza cena na rynku
Marcin, Sulęcin
2020-05-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Warszawa
2020-03-16
 5/5
Udany zakup, nawet udało mi się wyrwać mały rabacik
Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wiesław, Niechobrz
2020-01-04
 5/5
Szukałem tego w necie i pani trudno znaleźć niż w tym sklepie
Krzysztof, Szwecja
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Maciej, Warszawa
2022-07-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
janusz, warszawa
2020-02-08
 5/5
Już nie cieknie oringi do nagrzewnicy spasowały jak oryginały.OK.
Krzysztof, Szwecja
2020-08-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Sławno
2020-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Michał, Warszawa
2021-06-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Połczyn Zdrój
2019-11-20
 5/5
Generalnie wszystko w porządku, mogłaby być troszkę szybka dostawa
Paweł, GĄSAWA
2022-08-02
 5/5
Kompletny zestaw tak jak chciałem do regeneracji. Zobaczymy jak manszeta z tego zestawu czy ma dobre mocowanie do wbijania.
Paweł, GĄSAWA
2022-08-03
 5/5
Ok
Włodzimierz, Wołomin
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Roman, Koszalin
2020-07-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Tadeusz, Sulejówek
2020-11-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Komorniki
2021-05-26
 5/5
Dla oglądających przedmiot zaznaczę, że pasuje do 300C/Magnum/Charger z dwutłoczkowym zaciskiem przednim do tarczy 345mm, jak również pasuje do jednotłoczkowego zacisku tylnego na tarczę wentylowaną 320mm ze względu na tę samą konstrukcję i średnicę tłoczka - wtedy jedno opakowanie starcza na uzbrojenie obydwóch zacisków tyłu.
Jerzy, Warszawa
2019-12-20
 5/5
Ok
Sławomir, Ostrowiec Świętokrzyski
2022-06-07
 5/5
Super
Krzysztof, Czerwonak
2023-01-22
 5/5
O. K.

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu