Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » H22948.0.8 fte automotive gmbh

Pompa hamulcowa H22948.0.8 FTE automotive GmbH

H22948.0.8 Pompa hamulcowa FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numery handlowe:

5531, S5531

numer części:

H22948.0.8

Średnica tłoka [mm] 22,2
Czynnik wypełniający Płyn hamulcowy
Suw [mm] 31,5
Liczba otworów do mocowania 2
Rozstaw śrub mocujących [mm] 60
Średnica otworu flanszy [mm] 9
Długość całkowita [mm] 201,5
Ilość połączeń 4
Wymiar gwintu M10x1
System hamulcowy BENDIX
Materiał Żeliwo
Powierzchnia błyszczący
nr EAN 4028569344614

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa H22948.0.8 FTE automotive GmbH

Pompa hamulcowa (9/22,2mm) pasuje do: ALFA ROMEO 145, 146, GTV, SPIDER; FIAT BARCHETTA, BRAVA, BRAVO I, COUPE, MAREA, TEMPRA, TIPO; LANCIA DEDRA, DELTA II 1.2-3.2 04.89-10.05
numery OEM:
ALFA ROMEO      71739592
ALFA ROMEO      9944386
ALFA ROMEO      9945760
ALFA ROMEO      9945762
ALFA ROMEO      9947099
ALFA ROMEO      9948315
ALFA ROMEO      9950521
ALFA ROMEO      9950677
ALFA ROMEO      9951116
FIAT      71739592
FIAT      9944386
FIAT      9945760
FIAT      9945762
FIAT      9947099
FIAT      9948315
FIAT      9950521
FIAT      9950677
FIAT      9951116
LANCIA      71739592
LANCIA      9944386
LANCIA      9945760
LANCIA      9945762
LANCIA      9947099
LANCIA      9948315
LANCIA      9950521
LANCIA      9950677
LANCIA      9951116

Zastosowanie Pompa hamulcowa H22948.0.8 FTE automotive GmbH w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.