Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » R20071A1 fte automotive gmbh

Cylinderek hamulcowy R20071A1 FTE automotive GmbH

R20071A1 Cylinderek hamulcowy FTE automotive GmbH
fte R20071A1
Cylinderek hamulcowy R20071A1

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

R20071A1

Średnica tłoka [mm] 20,64
Materiał Żeliwo szare
nr EAN 4028569198071

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy R20071A1 FTE automotive GmbH

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FIAT 500, 500 C, PANDA, PUNTO; FORD KA; LANCIA Y 0.9-1.7D 09.93-
numery OEM:
FIAT      71737952
FIAT      71737954
FIAT      7734997
FIAT      77362610
FIAT      9948195
FORD      1554724
FORD      9S512261AA
LANCIA      71737952
LANCIA      71737954
LANCIA      7734997
LANCIA      77362610
LANCIA      9948195

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy R20071A1 FTE automotive GmbH w samochodach:

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.