Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Opel ASTRA F sedan (T92) 1.8 i 16V (F19, M19) (1994.11-1998.09) 116km » RX35201A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Opel Astra F Sedan (t92) 1.8 I 16v (f19, M19) (1994.11-1998.09) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX35201A0 FTE automotive GmbH

RX35201A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX35201A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]35
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy stały (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX35101A0
nr EAN4028569349381

skład zestawu:
RKS8699036 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX35201A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX35201A0
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      001 423 47 98
MERCEDES-BENZ      124 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A 124 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A 201 420 01 83
MERCEDES-BENZ      A 201 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A 201 420 05 83

Zastosowanie Zacisk hamulca RX35201A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu