Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi PAJERO IV (V8_W, V9_W) 3.5 V6 4WD (2009.09-???) 189km » 213368 nk
wybrany samochód: 
Mitsubishi Pajero Iv (v8_w, V9_w) 3.5 V6 4wd (2009.09-???) 189km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213368 NK

213368 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

213368

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213367
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBENDIX
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]35
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]9
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]258
nr EAN5703858246006

skład zestawu:
8633004 Tłoczek, zacisk hamulca
8833009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213368 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      124 420 03 83
MERCEDES-BENZ      201 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A124 420 03 83
MERCEDES-BENZ      A201 420 03 83

Zastosowanie Zacisk hamulca 213368 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu