Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX389802A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX389802A0 FTE automotive GmbH

RX389802A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX389802A0

Średnica tłoka [mm] 38
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy TRW
parzyste numery artykułów RX389801A0
nr EAN 4028569349589

skład zestawu:
RKS38913 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8699045 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8847008 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX389802A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX389802A0
numery OEM:
AUDI      191 615 424
AUDI      191 615 424 B
AUDI      447 615 124A
AUDI      535 615 424
AUDI      535 615 424X
SEAT      191 615 424
SEAT      191 615 424 B
SEAT      447 615 124 A
SEAT      535 615 424
SEAT      535 615 424 X
SKODA      191 615 424
SKODA      191 615 424 B
SKODA      447 615 124 A
SKODA      535 615 424
SKODA      535 615 424 X
VOLKSWAGEN      191 615 424
VOLKSWAGEN      191 615 424 B
VOLKSWAGEN      447 615 124 A
VOLKSWAGEN      535 615 424
VOLKSWAGEN      535 615 424 X

Zastosowanie Zacisk hamulca RX389802A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu