Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX439812A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX439812A0 FTE automotive GmbH

RX439812A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX439812A0

Średnica tłoka [mm] 43
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy MANDO
parzyste numery artykułów RX439813A0
nr EAN 4028569488776

skład zestawu:
RKS8634005 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8834004 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8934004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX439812A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX439812A0
numery OEM:
SSANGYONG      48110-08260
HYUNDAI      48110-08260
HYUNDAI      58110-26020
HYUNDAI      58110-26100
HYUNDAI      58110-26120
HYUNDAI      58110-3A200
HYUNDAI      58180-26A00
HYUNDAI      58180-26A01
HYUNDAI      58180-26A10
HYUNDAI      58180-39A00
HYUNDAI      58180-3AA00
HYUNDAI      58180-3AA10
HYUNDAI      58190-4AA90
HYUNDAI      58190-4AA91
zamienniki:
J3210516
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04829
brak
BLUE PRINT
ADG04831
brak
BLUE PRINT
ADG04837
brak
BLUE PRINT
ADG04885
brak
BLUE PRINT
1301213431
brak
SBS
343154
brak
KAWE
38098500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX439812A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu