Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B5 (8D2) S4 quattro (1997.09-2001.09) 265km » 8AC 355 385-371 hella
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) S4 Quattro (1997.09-2001.09) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 385-371 HELLA

8AC 355 385-371 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8537

numer części:

8AC 355 385-371

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]43
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyMANDO
parzyste numery artykułów8AC 355 385-381
Techniczny numer informacyjnyAC8537
nr EAN4082300415179

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 385-371 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HYUNDAI      5811026020
HYUNDAI      5811026100
HYUNDAI      581103A200
HYUNDAI      5818026A00
HYUNDAI      5818026A10
HYUNDAI      581803AA00
HYUNDAI      581803AA10
zamienniki:
ADG04829
brak
BLUE PRINT
ADG04831
brak
BLUE PRINT
ADG04837
brak
BLUE PRINT
ADG04885
brak
BLUE PRINT
1301213431
brak
SBS
343154
brak
KAWE
38098500
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 385-371 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu