Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX459832A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX459832A0 FTE automotive GmbH

RX459832A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX459832A0

Średnica tłoka [mm] 45
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 305
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 28
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów RX459831A0
nr EAN 4028569491585

skład zestawu:
RKS8639004 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8936008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX459832A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX459832A0 NISSAN INTERSTAR 02-
numery OEM:
NISSAN      41001-00Q0C
NISSAN      41001-00QAD
OPEL      4402990
OPEL      9110990
RENAULT      77 01 206 726
RENAULT      77 11 135 724
RENAULT      8253848
VAUXHALL      9110990
zamienniki:
0 204 103 970
brak
BOSCH
ADZ94812
brak
BLUE PRINT
629962
brak
A.B.S.
J3221058
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
13012136114
brak
SBS
343045
brak
KAWE
38132400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX459832A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu