Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Renault MEGANE III coupe (DZ0/1_) 2.0 TCe 220 (2013.11-???) 220km » 2136114 nk
wybrany samochód: 
Renault Megane Iii Coupe (dz0/1_) 2.0 Tce 220 (2013.11-???) 220km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 2136114 NK

2136114 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2136114

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów2136113
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBOSCH
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
Średnica [mm]45
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]28
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]305
nr EAN5703858681135

skład zestawu:
8639004 Tłoczek, zacisk hamulca
8833022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8936008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136114 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      41001 00Q0C
NISSAN      41001 00QAD
OPEL      4402990
OPEL      9110990
RENAULT      7701 206 726
VAUXHALL      9110990

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136114 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu