Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX481313A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX481313A0 FTE automotive GmbH

RX481313A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX481313A0

Średnica tłoka [mm] 48
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy ATE
parzyste numery artykułów RX481413A0
nr EAN 4028569349831

skład zestawu:
RKS0081 Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca
RKS8636010 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8836009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999021 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX481313A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX481313A0
numery OEM:
JAGUAR      JLM 11871
JAGUAR      JLM 12427
OPEL      542241
OPEL      542243
OPEL      90421729
OPEL      90421739
VAUXHALL      5 42 243
VAUXHALL      90421729
VAUXHALL      90421739
CHEVROLET      96192182
CHEVROLET      96226977
DAEWOO      96192182
DAEWOO      96226977
zamienniki:
0 986 471 899
brak
BOSCH
0 986 471 901
brak
BOSCH
11.9481-9871.2
brak
ATE
J3210901
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04803
brak
BLUE PRINT
0 986 47A 899
brak
BOSCH
0 986 47A 901
brak
BOSCH
13012136201
brak
SBS
341986
brak
KAWE
8AC 355 386-871
brak
HELLA
38057400
brak
TEXTAR
38057600
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX481313A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu