Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 2136201 nk

Zacisk hamulca 2136201 NK

2136201 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

2136201

producent:

NK

parzyste numery artykułów 2136202
Materiał Żeliwo
Ograniczenia producenta ATE
Ograniczenia producenta DELCO
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm] 48
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 20
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 236
nr EAN 5703858237691

skład zestawu:
8636010 Tłoczek, zacisk hamulca
8836009 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8999021 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 2136201 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
OPEL      5 42 241
OPEL      5 42 243
OPEL      90421729
OPEL      90421739
OPEL      96192182
OPEL      96226977
VAUXHALL      90421729
VAUXHALL      90421739
VAUXHALL      96192182
VAUXHALL      96226977
CHEVROLET      96192182
CHEVROLET      96226977
DAEWOO      96192182
DAEWOO      96226977

Zastosowanie Zacisk hamulca 2136201 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu