Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Seat TOLEDO I (1L2) 1.8 i (1993.11-1996.12) 90km » RX529810A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Seat Toledo I (1l2) 1.8 I (1993.11-1996.12) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX529810A0 FTE automotive GmbH

RX529810A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

    Ocena:
numer części:

RX529810A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]52
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBREMBO
parzyste numery artykułówRX529809A0
nr EAN4028569490007
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
RKS8623019 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8823022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX529810A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX529810A0 IVECO DAILY II 29L 11V 106KM 99-, 35S 10 95KM 02- TYŁ PRAWY
numery OEM:
IVECO      42535111
IVECO      42536631
IVECO      42548182
IVECO      42554778
IVECO      42559618
IVECO      504113574
IVECO      504134583
IVECO      504360795

Zastosowanie Zacisk hamulca RX529810A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.