Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Fiat SCUDO Furgon (220_) 2.0 JTD (1999.10-2006.12) 94km » 212378 nk
wybrany samochód: 
Fiat Scudo Furgon (220_) 2.0 Jtd (1999.10-2006.12) 94km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 212378 NK

212378 Zacisk hamulca NK
369.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

212378

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów212377
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaBREMBO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
Średnica [mm]52
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]16
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]276
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]296
nr EAN5703858616533

skład zestawu:
8623019 Tłoczek, zacisk hamulca
8823022 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8923006 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 212378 NK

Koszt kaucji: 166.91 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM. IVECO T. DAILY 99- PR
numery OEM:
FIAT      42536631
FIAT      42548182
FIAT      42554778
FIAT      42559618
FIAT      504134583
IVECO      42535111
IVECO      42536631
IVECO      42548182
IVECO      42554778
IVECO      42559618
IVECO      504113574
IVECO      504134583
IVECO      504360795

Zastosowanie Zacisk hamulca 212378 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.