Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mazda BT-50 pick-up (CD, UN) 2.5 MRZ-CD 4x4 (UNY0W3) (2006.12-2015.12) 143km » RX529812A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mazda Bt-50 Pick-up (cd, Un) 2.5 Mrz-cd 4x4 (uny0w3) (2006.12-2015.12) 143km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX529812A0 FTE automotive GmbH

RX529812A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX529812A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]52
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyBOSCH
parzyste numery artykułówRX529811A0
nr EAN4028569490021

skład zestawu:
RKS8633031 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8833021 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8933004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX529812A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX529812A0 MERCEDES SPRINTER CLASSIC 3,5-T 13-
numery OEM:
AUDI      2D0 615 424B
MERCEDES-BENZ      001 420 68 83
MERCEDES-BENZ      902 420 17 02
MERCEDES-BENZ      902 420 23 02
MERCEDES-BENZ      A 001 420 68 83
MERCEDES-BENZ      A 902 420 17 02
MERCEDES-BENZ      A 902 420 23 02
SEAT      2D0 615 424 B
SKODA      2D0 615 424 B
VOLKSWAGEN      2D0 615 424 B

Zastosowanie Zacisk hamulca RX529812A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu