Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Audi A4 B8 Avant (8K5) 3.2 FSI quattro (2008.04-2012.03) 265km » RX541311A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Audi A4 B8 Avant (8k5) 3.2 Fsi Quattro (2008.04-2012.03) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX541311A0 FTE automotive GmbH

RX541311A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX541311A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX541411A0
nr EAN4028569350035

skład zestawu:
RKS54101 Zestaw uszczelek, zacisk hamulca
RKS8615007 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8815011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999021 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX541311A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX541311A0
numery OEM:
BMW      34 11 1 160 345
BMW      34 11 1 165 559
zamienniki:
0 986 471 919
brak
BOSCH
0 986 47A 919
brak
BOSCH
PF10389
brak
LPR
11.3541-8515.2
brak
ATE
13012115171
brak
SBS
V20-8200
brak
VAICO
34624
brak
KAWE
38018800
brak
TEXTAR
38065400
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX541311A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu