Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX5498103A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX5498103A0 FTE automotive GmbH

RX5498103A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX5498103A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy GIRLING
parzyste numery artykułów RX5498104A0
nr EAN 4028569490038

skład zestawu:
RKS8623008 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8823011 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8923003 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5498103A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX5498103A0
numery OEM:
ALFA ROMEO      791877
ALFA ROMEO      9946116
ALFA ROMEO      9946828
ALFA ROMEO      9946893
ALFA ROMEO      9950504
ALFA ROMEO      9950602
ALFA ROMEO      9950604
FIAT      791877
FIAT      9946828
FIAT      9946893
FIAT      9950602
LANCIA      791877
LANCIA      9946828
LANCIA      9946893
LANCIA      9950602
zamienniki:
0 986 47A 628
brak
BOSCH
BHW156
brak
TRW
PF12417
brak
LPR
212345
NK
1301211029
brak
SBS
1301212345
brak
SBS
341790
brak
KAWE
38110900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5498103A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu