Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » 8AC 355 389-291 hella

Zacisk hamulca 8AC 355 389-291 HELLA

8AC 355 389-291 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8929

numer części:

8AC 355 389-291

producent:

HELLA

otwór Ø [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
System hamulcowy GIRLING
parzyste numery artykułów 8AC 355 389-301
Techniczny numer informacyjny AC8929
nr EAN 4082300419092

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 389-291 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
ALFA ROMEO      791877
ALFA ROMEO      9946116
ALFA ROMEO      9946893
ALFA ROMEO      9950602
FIAT      791877
FIAT      9946893
FIAT      9950602
LANCIA      791877
LANCIA      9946893
zamienniki:
0 986 47A 628
brak
BOSCH
BHW156
brak
TRW
PF12417
brak
LPR
212345
NK
1301211029
brak
SBS
1301212345
brak
SBS
341790
brak
KAWE
38110900
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 389-291 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu