Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Mitsubishi GALANT VI sedan (E3_A) 2.0 GTi 16V 4WD (E39A, E38A, E33A) (1988.06-1992.10) 144km » RX5498127A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Mitsubishi Galant Vi Sedan (e3_a) 2.0 Gti 16v 4wd (e39a, E38a, E33a) (1988.06-1992.10) 144km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX5498127A0 FTE automotive GmbH

RX5498127A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX5498127A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyMANDO
parzyste numery artykułówRX5498128A0
nr EAN4028569490281

skład zestawu:
RKS8634004 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8834006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8934004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX5498127A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX5498127A0 HYUNDAI COUPE 96-02, LANTRA II 95-00
numery OEM:
HYUNDAI      58180-29A10
HYUNDAI      58180-29A20
KIA      58180M3A10
zamienniki:
J3210512
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
ADG04817
brak
BLUE PRINT
PF11461
brak
LPR
1301213417
brak
SBS
342634
brak
KAWE
38113300
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX5498127A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu