Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford RANGER (ER, EQ, R_) 2.5 TDdi (2002.04-2005.09) 117km » 213417 nk
wybrany samochód: 
Ford Ranger (er, Eq, R_) 2.5 Tddi (2002.04-2005.09) 117km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 213417 NK

213417 Zacisk hamulca NK

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

213417

producent:

NK

Status produktu: Normalny
parzyste numery artykułów213418
MateriałŻeliwo
Ograniczenia producentaMANDO
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica [mm]54
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]22
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]257
dla grubości tarczy hamulcowej [mm]24
nr EAN5703858571092

skład zestawu:
8634004 Tłoczek, zacisk hamulca
8834006 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
8934004 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 213417 NK

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
HYUNDAI      58180 29A10
HYUNDAI      58180 29A20
KIA      58180 M3A10
zamienniki:
J3210512
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
1301213417
brak
SBS
F 30 008
brak
BREMBO
38113300
brak
TEXTAR
FCL694487
brak
FERODO

Zastosowanie Zacisk hamulca 213417 NK w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu