Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX549865A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX549865A0 FTE automotive GmbH

RX549865A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX549865A0

Średnica tłoka [mm] 54
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy BOSCH
parzyste numery artykułów RX549866A0
nr EAN 4028569448497

skład zestawu:
RKS8637011 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8825012 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8937008 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX549865A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 147.70 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX549865A0 CITROEN BERLINGO 98-, C3 I 02-, C4 04-, C4 I 04-, XSARA 98 -
numery OEM:
CITROËN      1607375480
CITROËN      1607376480
CITROËN      4400N2
CITROËN      4400R8
CITROËN      4400W7
PEUGEOT      1607375480
PEUGEOT      1607376480
PEUGEOT      4400N2
PEUGEOT      4400R8
PEUGEOT      4400W7

Zastosowanie Zacisk hamulca RX549865A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu