Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Ford FIESTA VI (CB1, CCN) 1.5 TDCi (2012.09-???) 75km » RX571408A0 fte automotive gmbh
wybrany samochód: 
Ford Fiesta Vi (cb1, Ccn) 1.5 Tdci (2012.09-???) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca RX571408A0 FTE automotive GmbH

RX571408A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX571408A0

Status produktu: Normalny
Średnica tłoka [mm]57
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
MateriałŻeliwo
Kolor zacisku hamulcowegoszarość żeliwowa
System hamulcowyATE
parzyste numery artykułówRX571308A0
nr EAN4028569448602

skład zestawu:
RKS8647017 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899055 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999002 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX571408A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX571408A0 AUDI A4 1.8T 180KM 97-00, 2.4 163KM 97-00, 2.5TDI 155KM 01-02 PRZÓD PRAWY
numery OEM:
AUDI      4B0 615 124
AUDI      8D0 615 124 B
AUDI      8E0 615 124 A
AUDI      8E0 615 124AX
SEAT      4B0 615 124
SEAT      8D0 615 124 B
SEAT      8E0 615 124 A
SKODA      4B0 615 124
SKODA      8D0 615 124 B
SKODA      8E0 615 124 A
VOLKSWAGEN      4B0 615 124
VOLKSWAGEN      8D0 615 124 B
VOLKSWAGEN      8E0 615 124 A

Zastosowanie Zacisk hamulca RX571408A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu