Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX579871A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX579871A0 FTE automotive GmbH

RX579871A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

RX579871A0

Średnica tłoka [mm] 57
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
dla średnicy tarczy hamulcowej [mm] 283
dla grubości tarczy hamulcowej [mm] 25
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy NBK
parzyste numery artykułów RX579872A0
nr EAN 4028569494067

skład zestawu:
RKS8632014 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8832023 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8932019 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX579871A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 146.07 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX579871A0 MAZDA 6 02-07
numery OEM:
MAZDA      GJ6E 33 71XB
MAZDA      GJ6E 33 71XC
MAZDA      GJZE-33-99Z
MAZDA      GJZE-33-99ZA
MAZDA      GJZE-33-99ZB
MAZDA      GJZE-33-99ZC

Zastosowanie Zacisk hamulca RX579871A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu