Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » J3213034 herth+buss jakoparts

Zacisk hamulca J3213034 HERTH+BUSS JAKOPARTS

J3213034 Zacisk hamulca HERTH+BUSS JAKOPARTS
herth+buss jakoparts J3213034
 

    Ocena:
numer części:

J3213034

Średnica [mm] 57,1
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Grubość tarczy hamulcowej [mm] 25
System hamulcowy SIN
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
parzyste numery artykułów J3223034
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego J9300000
alternatywny zestaw naprawczy J3293034
nr EAN 4029416244439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca J3213034 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Koszt kaucji: 146.68 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zacisk hamulca tarczowego przód L pasuje do: MAZDA 6 2.0/2.0D/2.3 01.02-02.08
numery OEM:
MAZDA      GJ6E-33-71XA
MAZDA      GJ6E-33-71XB
MAZDA      GJ6E-33-71XC
zamienniki:
ADM54831
brak
BLUE PRINT
PF12489
brak
LPR
QBS7663
brak
QUINTON
13012132125
brak
SBS
343496
brak
KAWE
MZ6147
brak
GENERAL RICAMBI
F 49 074
brak
BREMBO
ADM54831N
brak
BLUE PRINT
9024651
brak
REMSA
370.1.50002
brak
ZIMMERMANN

Zastosowanie Zacisk hamulca J3213034 HERTH+BUSS JAKOPARTS w samochodach:

zobacz instrukcję montażu J3213034

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu