Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego » RX619800A0 fte automotive gmbh

Zacisk hamulca RX619800A0 FTE automotive GmbH

RX619800A0 Zacisk hamulca FTE automotive GmbH

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RX619800A0

Średnica tłoka [mm] 61
Typ zacisku hamulca Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łącznika
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego 
Materiał Żeliwo
Kolor zacisku hamulcowego szarość żeliwowa
System hamulcowy SUMITOMO
parzyste numery artykułów RX619801A0
nr EAN 4028569491226

skład zestawu:
RKS8699034 Tłoczek, zacisk hamulca
RKS8899029 Zestaw naprawczy, zacisk hamulca
RKS8999011 Tuleja prowadząca, zacisk hamulcowy
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca RX619800A0 FTE automotive GmbH

Koszt kaucji: 141.47 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ZACISK HAM FTE RX619800A0
numery OEM:
MAZDA      S083 33 710
MAZDA      S083 33 990
MAZDA      S083 33 990A
MAZDA      S231 33 990D
MAZDA      S231 33 990E
MAZDA      S231 33 990F
MAZDA      SA39 33 990
MAZDA      SA39 33 990A
HYUNDAI      0S08333990A
KIA      0K70Y33990
KIA      0S08333990A
zamienniki:
BHZ769
brak
TRW
ADM54837
brak
BLUE PRINT
1301213287
brak
SBS
341536
brak
KAWE
38122700
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca RX619800A0 FTE automotive GmbH w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu