Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 6PK0863 goodyear

Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0863 GOODYEAR

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

6PK0863

producent:

GOODYEAR

Długość [mm]:863
Szerokość [mm]:21,4
Ilość żeber:6

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0863 GOODYEAR

numery OEM:
AUDI      045903137E
CITROËN      5750 S2
CITROËN      5750-S2
CITROËN      5750-X0
CITROËN      5750-X4
CITROËN      5750-XZ
CITROËN      5750S2
CITROËN      5750X0
CITROËN      5750X4
CITROËN      96294857
CITROËN      96294858
DAIHATSU      90048-31048
DAIHATSU      9004831046
DAIHATSU      9004831048
FIAT      9629485780
FIAT      9633010080
FORD      1004582
FORD      96FB6C301AC
HONDA      31110PLAE02
MAZDA      1E03-18-381
MAZDA      1E03-18-381A
MAZDA      1E0318381
MAZDA      1E0318381A
OPEL      4500034
OPEL      9160334
PEUGEOT      5750-S1
PEUGEOT      5750-X0
PEUGEOT      5750-X4
PEUGEOT      5750-XZ
PORSCHE      99919226650
PORSCHE      99919226950
RENAULT      7700300348
RENAULT      7701064330
VAUXHALL      9160334
VOLKSWAGEN      045903137E

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 6PK0863 GOODYEAR w samochodach:

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.