Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 860 K 6 hutchinson

Pasek klinowy wielorowkowy 860 K 6 HUTCHINSON

860 K 6 Pasek klinowy wielorowkowy HUTCHINSON

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

860K6

numer części:

860 K 6

producent:

HUTCHINSON

Długość [mm] 860
Ilość żeber 6
nr EAN 3159750628099

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 860 K 6 HUTCHINSON

numery OEM:
AUDI      045903137E
DAIHATSU      90048-31046
FORD      1004582
FORD      96FB6C301AC
HONDA      31110-PLA-305
HONDA      31110-PLA-E01
HONDA      31110-PLA-E02
MAZDA      1E03-18-381
MAZDA      1E03-18-381A
MAZDA      96FB6C301AC
OPEL      1340262
OPEL      4500034
OPEL      9160334
PORSCHE      99919226650
PORSCHE      99919226950
RENAULT      7700300348
RENAULT      7701064330
SEAT      045903137E
SKODA      045903137E
VAUXHALL      4500034
VAUXHALL      9160334
VAUXHALL      93193996
VOLKSWAGEN      045903137E

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 860 K 6 HUTCHINSON w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 860 K 6 HUTCHINSON:

Wiesław, Niechobrz
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Wojciech, Warszawa
2019-12-17
 5/5
Ok

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.