Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 6PK858 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK858 INA

FB 6PK858 Pasek klinowy wielorowkowy INA
30.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

6PK856, 6PK857, 6PK858, 6PK859

numer części:

FB 6PK858

producent:

INA

Ilość żeber 6
Długość [mm] 858
nr EAN 4014870117894

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK858 INA

Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK858 ma zastosowanie do modeli samochodów

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

HONDA

CIVIC VI Aerodeck, S2000, HR-V, LOGO, ACCORD VI Hatchback, INSIGHT, CIVIC VII Hatchback

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

DAIHATSU

SIRION, CUORE V, YRV, CUORE VI, COPEN, EXTOL, TERIOS

Numery OE Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK858 producenta INA

PORSCHE

99919226650, 99919226950

VOLKSWAGEN

045903137B, 045903137E

RENAULT

7700300348, 7701064330

AUDI

045903137B, 045903137E

HONDA

31110PLAE01, 31110PLAE02

SEAT

045903137B, 045903137E

SKODA

045903137B, 045903137E

DAIHATSU

9004831046

numery OEM:
AUDI      045 903 137 B
AUDI      045 903 137 E
AUDI      045903137B
AUDI      045903137E
CITROËN      5750.V0
CITROËN      5750V0
CITROËN      96 439 037 80
CITROËN      9643903780
DAIHATSU      90048-31046
DAIHATSU      9004831046
HONDA      31110-PLA-E01
HONDA      31110-PLA-E02
HONDA      31110PLAE01
HONDA      31110PLAE02
PEUGEOT      5750.V0
PEUGEOT      5750V0
PEUGEOT      96 439 037 80
PEUGEOT      9643903780
PORSCHE      999 192 266 50
PORSCHE      999 192 269 50
PORSCHE      99919226650
PORSCHE      99919226950
RENAULT      77 00 300 348
RENAULT      77 01 064 330
RENAULT      7700300348
RENAULT      7701064330
SEAT      045 903 137 B
SEAT      045 903 137 E
SEAT      045903137B
SEAT      045903137E
SKODA      045 903 137 B
SKODA      045 903 137 E
SKODA      045903137B
SKODA      045903137E
VOLKSWAGEN      045 903 137 B
VOLKSWAGEN      045 903 137 E
VOLKSWAGEN      045903137B
VOLKSWAGEN      045903137E
DACIA      77 00 300 348
DACIA      77 01 064 330
DACIA      7700300348
DACIA      7701064330

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK858 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 6PK858 INA:

Vadym, Bydgoszcz
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
Roman, Warszawa
2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Piotr, Kowalewo pomorskie
2025-01-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stanisław, Zgorzelec
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.