Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Peugeot 3008 I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (0U_) 1.2 (2015.01-2016.08) 131km » 8AC 355 386-751 hella
wybrany samochód: 
Peugeot 3008 I Nadwozie Wielkoprzestrzenne (mpv) (0u_) 1.2 (2015.01-2016.08) 131km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 386-751 HELLA

8AC 355 386-751 Zacisk hamulca HELLA

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8675

numer części:

8AC 355 386-751

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]46
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść (2-tłoczkowy)
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
parzyste numery artykułów8AC 355 386-761
Techniczny numer informacyjnyAC8675
nr EAN4082300416558

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 386-751 HELLA

Koszt kaucji: 0.00 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
NISSAN      41011VK100
NISSAN      41011VL30C
zamienniki:
PF12179
brak
LPR
DC83304
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE
ADN14895
brak
BLUE PRINT
13012122157
brak
SBS
343304
brak
KAWE
J3211075
brak
HERTH+BUSS JAKOPARTS
38175800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 386-751 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu