Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » zacisk hamulcowy » zacisk hamulcowy, zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Alfa Romeo MATTA samochód terenowy otwarty (AR5_) 1.9 (1952-1954) 65km » 8AC 355 389-821 hella
wybrany samochód: 
Alfa Romeo Matta Samochód Terenowy Otwarty (ar5_) 1.9 (1952-1954) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zacisk hamulca 8AC 355 389-821 HELLA

8AC 355 389-821 Zacisk hamulca HELLA
hella 8AC 355 389-821

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

AC8982

numer części:

8AC 355 389-821

producent:

HELLA

Status produktu: Normalny
otwór Ø [mm]54
Typ zacisku hamulcaZacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięść
Produkt podlegający wymianie przy zakupie nowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez łącznika
System hamulcowyGIRLING
parzyste numery artykułów8AC 355 389-811
Techniczny numer informacyjnyAC8982
nr EAN4082300419627

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zacisk hamulca 8AC 355 389-821 HELLA

Koszt kaucji: 172.20 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
SKODA      004532248
SKODA      115430203
SKODA      115430251
SKODA      115430981
SKODA      6U0615124
SKODA      6U0615124X
VOLKSWAGEN      004532248
VOLKSWAGEN      6U0615124
VOLKSWAGEN      6U0615124X

Zastosowanie Zacisk hamulca 8AC 355 389-821 HELLA w samochodach:

Zacisk hamulcowy


Zacisk jest integralną częścią układu hamulcowego. To konstrukcja, której celem jest przyciskanie klocków do tarcz hamulcowych w momencie wciskania pedału hamulca przez kierowcę.

Uszkodzenie zacisku może objawiać się poprzez samoczynne zaciskanie się hamulców, zjeżdżanie z obranego toru jazdy w trakcie hamowania lub blokowanie się tylnych hamulców w momencie, kiedy są mocno obciążane. Do tego dochodzi również wyczuwalne tętnienie pedału hamulca albo wyraźny opór, który pedał stwarza przy wciskaniu.

Samodzielnej naprawy tego elementu można podjąć się tylko w przypadku drobnych uszkodzeń lub nieprawidłowości (rdza, brak smarowidła, brud). Aby tego dokonać, należy podnieść samochód i zdemontować koło. Następnie trzeba odkręcić mocowanie zacisku i zdjąć element bez odłączania go od kanału płynu hamulcowego.

Jeśli uszkodzenia są poważniejsze, zaleca się przeprowadzenie naprawy w profesjonalnej stacji obsługi. Przy dużych uszkodzeniach mechanicznych i braku doświadczenia, samodzielne próby naprawy mogą uszkodzić hermetyczność układu