Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » 8AH 355 466-911 hella

Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-911 HELLA

8AH 355 466-911 Przewód hamulcowy elastyczny HELLA
 

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

AH6691

numer części:

8AH 355 466-911

producent:

HELLA

Długość [mm] 470
Gwint wewnętrzny [mm] M10x1
Gwint zewn. [mm] M10x1
Techniczny numer informacyjny AH6691
nr EAN 4082300471427

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-911 HELLA

numery OEM:
CITROËN      4806C2
CITROËN      4806C3
CITROËN      4806F2
CITROËN      4806F3
FIAT      46786430
FIAT      46786431
FIAT      51748935
FIAT      51748936
PEUGEOT      4806C2
PEUGEOT      4806C3
PEUGEOT      4806F2
PEUGEOT      4806F3

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-911 HELLA w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny 8AH 355 466-911 HELLA:

2023-03-22
 5/5
Ok

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.